Krizde mağazalar açan Bücürük, cirosunu yüzde 50 artırdı. Bücürük, 2009 yılında bir de fabrika kuracak.
ÇOCUK giyim markası Bücürük, krizde büyümeyi seçerek cirosunu yarı yarıya artırdı. Çizgi film kahramanlarından oluşan lisanslı ürünleriyle dikkat çeken Bücürük, 2009 içinde 13 mağaza daha açmayı planlıyor. Toplam mağaza ve satış noktasını 600’e çıkartacaklarını belirten Bücürük Yönetim Kurulu Başkanı Kenan Ünal ‘Alışveriş merkezlerindeki mağaza sayısı da 50’ye ulaşacak. Bücürük, 15 ülkeye ihracat da gerçekleştiriyor. 2008’de 25 milyon lira ciro gerçekleştirdik. 2009 için hedef 48 milyon lira’ diye konuştu.
300 KİŞİYİ İŞE ALACAK
ÜNAL, sezmeye başladıkları krizle ilgili aldıkları tedbirlerle ilgili şunları söyledi: ‘2007’de 8 olan mağaza sayısını 2008’de 37’ye çıkarttık. Kriz lafının arkasına sığınıp işçi çıkartanlardan olmadık. Aksine çalışan sayımızı 110’dan 268’e ulaştırdık.’ Ünal 2009 içinde gelişmekte olan bir ilde yaklaşık 300 kişinin istihdam edileceği bir fabrika kurma projeleri olduğunu da belirtti.
Ünal ‘Fabrikanın projesi hemen hemen tamamlandı. Önümüzdeki günlerde bununla ilgili gelişmeleri de açıklayacağız’ dedi. Kenan Ünal 2009 yılı içinde gelişmekte olan bir ilde yaklaşık 300 kişinin istihdam edileceği bir fabrika kurma projeleri olduğunu da belirtti.
Ünal ‘Fabrikanın projesi hemen hemen tamamlandı. Yakında açıklayacağız’ diye konuştu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder