16 Haziran 2009 Salı

DİMES'ten Merhaba‏



Sn. Sabih Samur;
Öncelikle firmamız Dimes’e göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz. “Soframıza koymayacağımız meyveyi işlemeyiz ve çocuğumuza içirmeyeceğimiz ürünü üretmeyiz” prensibiyle hareket eden, tamamıyla yerli sermayeli bir Türk markası “Dimes” olarak, tüketicilerimize her zaman en iyisini, en kalitelisini ve en sağlıklısını sunmak için çalışıyor ve son teknolojiyle donanmış modern tesislerimizde, hiçbir koruyucu katkı maddesi kullanmadan üretim faaliyetlerimize devam ediyoruz.
Dünya standartlarında üretim yapan Dimes, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi belgelerine sahip bulunmaktadır. Bu standartlara uyumluluk uluslararası bir şirket olan DNV (Det Norske Veritas) kuruluşu tarafından denetlenmekte ve onaylanmaktadır.
Bununla birlikte, konusunda Türkiye’nin en büyüğü olan Dimes’in üretim tesisleri, kendi ülkelerinde benzer yatırımları yapacak olan yabancı yatırımcılara, ‘örnek tesis’ olarak gösteriliyor, gezdiriliyor…
Şirketimize bildirmiş olduğunuz beğeniniz için çok teşekkür ederiz. Tüketicilerimizin geri bilgilendirmesi ile daha da ileriye gideceğimizin farkındayız.
Siz sayın tüketicilerimize her zaman en yeniyi ve en kaliteliyi sunmaktan gurur duyduğumuzu ve sizlerden gelen her türlü bilginin bizi daha da iyiye götürdüğünü biliyoruz. Desteğiniz ve geri bilgilendirmeniz için teşekkürler.
Dimes’le sağlıklı ve mutlu günler dileriz.
Saygılarımızla,
Dimes
Müşteri İlişkileri Yönetimi

Hiç yorum yok: